Elektromobil Opel Ampera-e - model není dostupný

S novým Opelem Ampera-e se stává minulostí největší problém, s nímž se potýkají elektromobily: omezený dojezd. Tento vůz dokáže překonat hranici 400 km bez nového nabití akumulátorů, čímž překonává další vozy v tomto segmentu o více než 25 %. Opel oficiálně představil nový vůz 1. října 2016 na autosalonu v Paříži a začne tento model vyrábět v roce 2017.

Nový Ampera-e bude určen do každodenního běžného provozu. Díky své nízké ceně a pohodlí je ideálním vozem pro širokou vrstvu zákazníků, kteří můžou bez obav naložit do vozu celou rodinu a vyrazit do městského provozu nebo na výlet. Dojezd elektromobilů při jízdě ovlivňovat faktory, jako je povrch silnice, jízdní styl řidiče nebo zatížení vozu, Opel Ampera-e v běžném provozu bez problému překoná 300 km.

Interiér

Nový Opel Ampera-e poskytuje dostatek prostoru pro pět cestujících i jejich zavazadla, a to díky praktickému uložení baterie, která je umístěná pod podlahou a je prostorově přizpůsobena tvaru vozu. Díky tomu sada baterií nezabírá prostor určený pro posádku nebo zavazadla. Zavazadlový prostor nového vozu je 381 litrů, což je více, než nabízejí ostatní vozy v segmentu elektromobilů.

Konektivita

Opel Ampera-e: The Range ChampionAmpera-e je vybavena telematickým systémem Opel OnStar, který nabízí různé asistenční služby i vytvoření Wi-fi hotspotu až pro sedm zařízení. Vůz má také zařízení infotainmentu s názvem Intellilink, který umožňuje propojení vozu s chytrými telefony, a využívat tak například seznam oblíbené hudby ve vašem telefonu.

Technické údaje

Sada baterií nového Opelu Ampera-e je složena z 288 lithium-ionových článků s celkovou kapacitou 60 kWh. Vůz disponuje dynamickým zrychlením, čímž si vůz nezadá se sportovními vozy, a to díky točivému momentu 360 Nm, který je k dispozici po prvním pootočení kol vozu. Z 0 na 50 km/h zrychlí tento elektromobil za 3,2 sekund; 80 na 120 km/h pak za 4,5 sekundy. Maximální rychlost je kvůli zajištění co nejdelšího dojezdu omezena na 150 km/h. Výkon trakčního elektromotoru je 150 kW/204k.

Zajímavý je také systém, který umožňuje za jízdy dobíjet baterie vozu díky volbě režimů jízdy. V režimu „Drive“ řidič uvolní pedál akcelerátoru a vůz dále pokračuje setrvačností, při které vůz dobíjí energii zpět do akumulátorů. Režim „Low“ zvýší brzdný účinek motoru a s ní i rychlost dobíjení baterií, v režimu „Regen on Demand“ je pak nastavena maximální rekuperace. Řidič volí mezi jednotlivými režimy za pomoci „pádel“ na zadní straně volantu.

Další informace

Čerpací stanice TUkas

Natural 95
33,10 Kč
Diesel
31,90 Kč
CNG
24,90 Kč
Váš prohlížeč je zastaralý!

Pro správné zobrazení těchto stránek aktualizujte svůj prohlížeč. Aktualizovat prohlížeč nyní

×