Optimalizace Polestar Engineered

Optimalizace Polestar Engineered

Zaměřeno na klíčové oblasti, které posílí Váš zážitek z řízení.

Staňte se součástí světa Polestar

Optimalizace Polestar Engineered dodá Vašemu Volvu maximálně dynamický projev, promění ho ve vůz, který bude ještě zábavnější a bude vyhovovat vašemu způsobu jízdy.

Lze provést optimalizaci u Vašeho vozu Volvo?

Pokud Vás zajímají možnosti optimalizace dostupné pro Váš konkrétní vůz, kliněte na následující odkaz a projděte si, jaké optimalizace jsou pro jednotlivé modely k dispozici.

Kolik stojí optimalizace Polestar Engineered?

Cena optimalizace Polestar Engineered 29 169 Kč vč. DPH, akční nabídka pro vybrané modely již od 16 623 Kč vč. DPH. Bližší informace o optimalizaci Polestar Engineered obdržíte TU:

Jak to funguje?

Optimalizace Polestar Enginered se neomezuje jen na motor – optimalizováno je celé pohonné ústrojí. Zaměřeno na klíčové výkonové oblasti automobilů s důrazem na silnější a vyváženější zážitek z jízdy.

Výkon, když ho potřebujete

Je velký rozdíl, máte-li při předjíždění nebo v jiných situacích, kdy potřebujete okamžitě zrychlit, k dispozici dostatek využitelného výkonu v celém spektru otáček, zejména v jejich středním pásmu.


Rychlé reakce

Vůz s optimalizací je podstatně více připraven reagovat na Vaše požadavky kdykoliv, kdy se změní dopravní situace a jízdní podmínky.

Odezva na sešlápnutí akceleračního pedálu

Optimalizací se zkrátí prodleva odezvy motoru na sešlápnutí akceleračního pedálu. Motor reaguje úměrněji a vůz je hbitější. Toto přináší excelentní výkon a okamžitou akceleraci.


Připraven na zrychlení

Při ráznějším stylu jízdy, například v zatáčkách, jsou otáčky motoru udržovány ve vyšším spektru, je vůz připraven při výjezdu zatáčky na maximální zrychlení a na využití plného potenciálu optimalizace Polestar Engineered.

Odezva na uvolnění akceleračního pedálu

Při brzdění nebo okamžitém uvolnění akceleračního pedálu nedojde k přeřazení na vyšší převodový stupeň a nedojde k poklesu otáček motoru. Vyšší otáčky zkracují prodlevu turbodmychadla a poskytují tak lepší připravenost vozu ke zrychlení. Tím je zajištěna rychlejší odezva a vyšší předvídatelnost chování vozu.


Přenos výkonu

Čím dynamičtější je Vaše jízda, jistě nám dáte za pravdu, že se počítá každá milisekunda. V takovém případě je velmi důležité, aby byl Váš vůz schopný rychleji řadit převodové stupně.

Rychlost řazení převodových stupňů

Při každé změně převodového stupně dojde na krátký okamžik k přerušení přenosu výkonu na kola. Čím kratší tento moment je, tím více výkonu je přeneseno, což ve výsledku znamená rychlejší reakce a svižnější akceleraci, kdy to potřebujete.


Kontrola nad vozem v zatáčkách

Přidržení převodového stupně při průjezdu zatáčkou ovlivňuje výkon, napomáhá přilnavosti pneumatik a zvyšuje ovladatelnost vozu. Díky tomu můžete rychleji akcelerovat při výjezdu ze zatáčky.

Přesnost řazení a přidržení zařazené rychlosti

Jakékoli změny převodových stupňů mohou při zatáčení vést k narušení stability vozu. Naše optimalizace tomu brání přidržením optimálního převodového stupně a udržováním vyšších otáček motoru při průjezdu zatáčkou, což mimo jiné znamená, že je pohonná jednotka stále připravena na akceleraci.


Výkon pro zadní nápravu

Při dynamickém způsobu řízení chcete, aby byl Váš vůz co nejvíce vyvážený, přičemž zadní kola zajišťující trakci podporují zrychlení například při výjezdu ze zatáčky.

Distribuce točivého momentu na všechna kola

Standardně je pohon AWD nastaven na přenos většího podílu točivého momentu na přední kola. Optimalizace Polestar Engineered v situacích, kdy je nutné zajistit lepší trakci např. při rozjezdu nebo výjezdu ze zatáčky, přenese více točivého momentu na zadní kola.


Jakých vylepšení se Váš vůz dočká?

Rozsah optimalizace Polestar Engineered Vašeho vozu Volvo je definován dvěma faktory: pohonnou jednotkou a modelovým rokem.

  • Všechny vozy vybavené automatickou převodovkou (tedy platformy SPA, CMA a Drive-e) se dočkají pěti vylepšení a případně i šestého pro vozy AWD (viz níže).
  • Všechna vozidla s manuální převodovkou získají dvě vylepšení: výkon dostupný v momentě, kdy je potřebný (výkon motoru), a svižné reakce (odezva akceleračního pedálu).
  • Všechny vozy Volvo nejnovější generace (platformy SPA a CMA) s pohonem všech kol získají také optimalizované rozložení točivého momentu (distribuce točivého momentu pohonu AWD).

U nejnovější generace vozů Volvo je do nabídky pro výběr jízdního režimu přidán režim Polestar Engineered včetně zobrazení informace na displeji.


UPOZORNĚNÍ

Vzhledem k tomu, že Polestar mění technické a homologační parametry vozu a je Ministerstvem dopravy ČR klasifikován a schválen jako přestavba, vzniká majiteli vozu zákonná povinnost nechat tuto změnu zapsat do Osvědčení o registraci vozu (dále jen ORV) resp. Technického průkazu. Změnu parametrů je možné provést jen u již zaregistrovaného ORV. Náklady spojené se zápisem změn parametrů vozu na registru vozidel nejsou v ceně zahrnuty.

Společnosti TUkas AUTO-STAIGER CZ a.s. a Volvo Car Czech Republic s.r.o. si vyhrazují právo změnit pravidla tohoto programu, anebo jej předčasně ukončit v případě, že to bude vyžadovat situace na trhu nebo jiné, neodhadnutelné nebo nepředpokládatelné okolnosti.

Čerpací stanice TUkas

Zobrazit více
Natural 95
38,30 Kč
Diesel
37,40 Kč
CNG
34,90 Kč